Szukam pracy/ Dam pracę

Proponuję zamieszczać tutaj informacje odn. ofert pracy.



Jestem grafikiem na etacie. W wolnej chwili mam możliwość działać po godzinach. :smiley:

witam chętnie pomogę w spawach elektrycznych i budowlanych w okolicy Holandii :smiley:

[email protected] +31657745239

Mechanik samochodowy z zacięciem elektrycznym, elektronicznym.

Norwegia okolice Oslo, Drammen.

Na stałe pracuję w matrixowym serwisie ale poza narzuconymi “godzinami pracy” chętnie pomogę.

Nawiasem mówiąc nie mogę się doczekać chwili kiedy niezależnie od narzuconego systemu będziemy się nawzajem dzielić naszą energią. Wierzę że jest nas wielu i nastąpi to szybciej niż się spodziewamy.

Cześć.Zajmuję się wykończeniówką i z chęcią pomogę Ariom przy jakichkolwiek pracach,Pozdrawiam z Oslo.

inzynier/spec IT doradzi :slight_smile:

Pracuję w drukarni. Opakowania, pudła, skrzynki z tektury falistej jak i litej.

Aparaty Słuchowe / Optyka - Biznes - służę pomocą :slight_smile:

Podejrzewam, że niedługo zrobi się tu zbyt duży młyn. Lepiej zrobić osobne miejsce na tego typu ogłoszenia. Co wy na to ?

1 polubienie

Poszukuje złotej rączki i pomocnika do budowy domu kopułowego z drewna (Wiosna lato jesień). woj Mazowieckie. gmina Strachówka.Oczywiście uczciwa płaca. [email protected]

Masz rację, proponuję zrobić taki sam dział z pracą, który będzie miał takie same “rozwidlenia i podziały” tak jak temat RODÓW.

Myślę, że aktualna struktura katalogów jest trochę “na wabia”, jak świeżo posiana trawka na nowym osiedlu aby to ludzie zdecydowali jakimi ścieżkami będą podążać. Bardzo słuszna uwaga, by wyraźnie wydzielić i określić obszary dla DAM PRACĘ, MOJE PROJEKTY, OGŁOSZENIA. Zapisy w tych kategoriach będą się przenikać więc ważna jest dokładość zapisów i wyrażania czego oczekujemy. Rozmawiałem już z Marcinem (POLEM) nt. wydzielenia ROD na stronę główną i potwierdził moją hipotezę. Strona będzie ewoluować.

Dziękujemy za sugestie!