POSZUKIWANA PRZYJAZNA PRZESTRZEŃ

Samodzielna matka i jej sześcioletnia córeczka poszukują przestrzeni życiowej na nowy start w wolnym życiu. Po przebudzeniu i bankructwie, wyzwoleniu się od współuzależnienia swojego partnera, wreszcie staję na nogach i jestem gotowa na nowe wyzwania. Chętnie zajmę się opuszczonym domem, wesprę swoimi umiejętnościami jakąś demokratyczną społeczność lub jakiś przyjazny country biznes, najchętniej na terenie Polski. Polska, bo mam tu jeszcze starzejąca się mamę i czekają mnie w najbliższych dwóch - trzech latach rozprawy sądowe z bankami. Zawsze ciągnęło mnie nad morze. Jestem mobilna i zaradna. Obecnie pracuję jako medium i uzdrowiciel, prowadzę sesję przez internet, więc moje miejsce zamieszkania nie ma specjalnego znaczenia jeśli jest w zasięgu dobrego internetu. W pakiecie mam też sporo innych umiejętności. Rozwijam bloga: lepszezycie.online

1 polubienie

Witaj:)

Myślę, że nie bez powodu akurat teraz trafiłam na Twoje ogłoszenie. Akurat takiej osoby jak Ty może nie szukałam, bo nie robię nic na siłę, lecz życzyłam, by pojawiła się w moim życiu.

O szczegółach pragnę porozmawiać prywatnie, dlatego proszę o kontakt pod moim adresem e-mail: [email protected].

Serdecznie pozdrawiam- Ewa

1 polubienie

Witaj:)



Myślę, że nie bez powodu trafiłam na Twoje ogłoszenie. Życzyłam sobie, by taka osoba jak Ty pojawiła się w moim życiu.

O szczegółach pragnę porozmawiać prywatnie, dlatego proszę o kontakt pod moim adresem e-mail: [email protected]



Serdecznie pozdrawiam- Ewa

Mieszkam w Melbourne w Australii i cieszylabym sie miec kontakt z rodakami mieszkajacymi w Australii - kontakt email: [email protected]

Witajcie Kobiety, Siostry.



Od niedawna mieszkam w Kołobrzegu. Nawiążę znajomość z Wami, wirtualną, a najlepiej w świecie fizycznym.

Piszcie,

Pozdrawiam,

Słowianka

Witaj Słowiamko!